perjantai 31. heinäkuuta 2009

Todays(eilisen) outfit


  • Huppari - Stadium
  • Paitajuttu alla - Gina tricot

Jee moro. En tajuu mun kameraa. Miten ihmeessä mun hiukset voi näyttää noin tummilta vaikka nää on vaalentunu hullusti tän kesän aikana. Pehko oli kesän alussa noin tumma. Sain pari päivää sitten rippikuvat ja ihmettelin silloinki kuinka tumma pensas mulla on ollut. Kummallista.

Kummallista on myös se kuinka väsynyt olet. Olen suurimman osan lomasta vain nukkunut, välillä datannut ja välillä chillaillut ulkona, mutta en ole tehnyt mitään järkevää. Viime päivät olen päivisin nukkunut ja ollut vähän aikaa ulkona ja iltaisin lakkaillut kynsiäni. Jännää eikö ? Tosiaan joo.

Tälläistä on ollut pari viime viikkoa. Kuva oisko viime maanantailta? Päällä mekko/Stocker, vyö/H&M. Jännä juttu. Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti